اللهم صل علی محمد و آل محمد

ابزار وبلاگ

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

شراب روحانی
شراب روحانی
ساقیا بده جامی زان شراب روحانی تا دمی بیاسایم زین حجاب جسمانی
آنگاه که جرعه ای نوشیدم جمعه 28 مهر 1391برچسب:, حقیر فریاد |

 

خداوند در سوره علق دو علت برای طغیان و سرکشی انسان در برابر خدا بر میشمارد آنجا که میفرماید: ((کلا ان الانسان لیطغی)). علت اول:((ان راه استغنی))انسان چون میبیند بینیاز است و همه چیز دارد فکر میکند این همه را خودش بدست آورده برای همین سر به طغیان میزند و میگوید مرا به خدا نیازی نیست من خودم همه چیز دارم.علت دوم: ((الم یعلم بان الله یری))انسان چون خدا را نمیبیند فکر میکند خدا هم او را نمیبیند برای همین سر به طغیان میزند.

نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت16:23---3 آبان 1391
سلام/عالی/باافتخار لینکت کردم/یاعلی

دخترچادری
ساعت23:29---29 مهر 1391
سلام . ممنون ازاینکه به وبلگم میاید و منو خوشحال میکنید . من یه پیشنهاد دارم : بنظرم اگه قالبتون رو تغییر بدید بهتره . آخهقرمزه و خوندن مطلب ها چشم رو اذیت میکنه.

موفق باشی

یاعلی

_________@@@@@@@@__________@@@@

________@@@________@@_____@@@@@@@

________@@___________@@__@@@______@@

________@@____________@@@__________@@

__________@@________________________@@

____@@@@@@_________@@@@@___________@@

__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@

__@@____________@@@@@@@@@_______@@

_@@____________@@@@@@@@@@_____@@

_@@____________@@@@@@@@@___@@@

_@@@___________@@@@@@@______@@

__@@@@__________@@@@@________@@

____@@@@@@_______________________@@

_________@@_________________________@@

________@@___________@@___________@@

________@@@_______@@@@@@@@@@@

_________@@@_____@@@_@@@@@@@

__________@@@@@@@

___________@@@@@_@

____________________@

____________________@

_____________________@

______________________@

______________________@____@@@

______________@@@@__@__@_____@

_____________@_______@@@___@@

________________@@@____@__@@

_______________________@

______________________@

_____________________@


پاسخ:سلام خواهرم ممنون از نظر سازنده ات اما من این قالبو برای تاثیر بیشتر انتخاب کردم در ضمن شراب هم قرمزه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.