اللهم صل علی محمد و آل محمد

ابزار وبلاگ

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

شراب روحانی
شراب روحانی
ساقیا بده جامی زان شراب روحانی تا دمی بیاسایم زین حجاب جسمانی
آنگاه که جرعه ای نوشیدم سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, حقیر فریاد |

 

هفته دفاع مقدس گرامیباد.

در زمان جنگ امام خامنه ای زیاد به جبهه میرفتند و همیشه با لباس نظامی در جبهه شرکت میکردند و به نیروها روحیه میبخشیدند و به صورت مستقیم بر اوضاع نظارت میکردند. خودشان نقل میکردند:که دغدغه من این بود که با لباس روحانیت در جبهه حضور پیدا کنم بهتر است یا با همین لباس نظامی.تصمیم گرفتم از امام در این مورد نظرخواهی کنم،یکروز که برای دادن گزارش در مورد اوضاع جبهه خدمت امام رسیدم. تا موقعی که بند پوتینهایم را باز کردم چند دقیقه ای طول کشید و امام داشتند از پنجره نگاه میکردند.تا به خدمت ایشان رسیدم امام فرمودند:آقا سید علی این لباس سربازی خیلی برازنده شماست.و من جواب خودم را گرفتم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.