اللهم صل علی محمد و آل محمد

ابزار وبلاگ

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

شراب روحانی
شراب روحانی
ساقیا بده جامی زان شراب روحانی تا دمی بیاسایم زین حجاب جسمانی
آنگاه که جرعه ای نوشیدم دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:بهشت تو را میخواند, حقیر فریاد |

 

در نامه ای منتسب به چارلی چاپلین خطاب به دخترش :((دخترم برهنگی افیون عصر ماست.))

ابلیس چون بر آدم سجده نکرد مغضوب رب شد و رانده شد از مقام قرب الهی.و قسم خورد که: ((فبعزتک لاغوینهم اجمعین الا عبادک المخلصین)) و در این جمله کوتاه 7 بار تاکید به کار رفته و ابلیس قسم خورد به عزت الله که تمام آدمیان را گمراه کند مگر مخلصین.

و برای اغوای انسان از کانالهایی وارد میشود و بنا به جایگاه و نقطه ضعفهای هر فرد راهی را بر میگزیند .

پول ، قدرت، غرور،..... و شهوت که پر مشتری راه اوست.

و تو...

آدم و همسرش چون از میوه ممنوعه خوردند اندامشان آشکار شد و چون بهشت الهی به خاک در افتادند با اینکه تنها آدمیان زمین بودند اندام خود را با برگ درختان پوشاندند. زیرا شرم داشتند از اینکه اندام آنان بی پوشش باشد و از این رو اندام جنسی را شرمگاه گویند . و از آن زمان پوشش در هر عصر و زمانی و در هر آیینی جایگاه داشته است  اما به صور گوناگون .

و آن از این روست که انسان خود را در معرض اغوای شیطان نیفکند و چون زن مظهر زیباییی خداوند در زمین است و اندام زن تحریک آمیز است و راه ورود و کانال دین زدایی شیطان میشود خداوند به زنان با ایمان دستور داده خود را بپوشانند و در کتاب وحیش  فرموده :(( ای ایها النبی قل لازواجک و بناتک و نساء المومنین یدنین علیهن من جلابیبهن ...)) احزاب/59 و تو ای خواهر مسلمان که اقرار کرده ای به وحدانیت الله و وصایت نبی بنگر خداوند تو را چه فرموده و این نه برای آن است که تو را محدود کند و تو را محصور کند تا آزادیت از تو گرفته شود چنانکه بسیاری امروزه اینگونه میپندارند .

خداوند در ادامه آیه حکمت این کار را فرموده است که:((ذلک ادنی ان یعرفن فلا یوءذین)) و این برای آنست که نگاههای ناپاک و مردان پلید در تو نظر سوء نیفکنند و تو را مورد آزار و اذیت قرار ندهند .

که آمارها هم در عصر امروز این را تایید کرده است و آمار جرم و جنایت و تجاوز به زنان و استفاده ابزاری از زن امروزه در کشورهای غربی گویای این مسئله است .

خواهرم من نمیگویم آزاد نباش ...

اما.. میگویم

اسیر دست بلهوسان بودن و زیبایی خدایی را در معرض هر نگاه ناپاک گذاشتن و بازیچه دست شیطان شدن شایسته تو نیست تو باید شیره جانت و مهر و مهربانیت را که عنصر وجودی توست هدیه آن معجزه ای کنی که خداوند تو را منشاء آن کرده است .

کمی بیندیش ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.