اللهم صل علی محمد و آل محمد

ابزار وبلاگ

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

شراب روحانی
شراب روحانی
ساقیا بده جامی زان شراب روحانی تا دمی بیاسایم زین حجاب جسمانی
آنگاه که جرعه ای نوشیدم پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, حقیر فریاد |

من آیینه بشکسته ام ،من کویر خشک بی آبم ،من دل ی پاره پاره ام من همه دلتنگیهای زمینم ،

تو ای آینه تمام ای در یای مواج ای شادی ناب و ای تمام خوبیها

دلم گرفته از این زمانه دلم تو را میخواند اصلا دلم بهانه ات را گرفته است هر چه میکنم آرام نمیگیرد

بیا ای بهانه انتظار

.....

نمیدانتم چرا چشمانم بی اختیار جاری میشود

و دستم بی اختیار بر صفحه کلید میلغزد

این خطخطیهای دل غمگین من است

تو که این متن را میخوانی

تو در دعایت مرا هم  بیاد آر

هوای یار کرده ام مرا دعا کن

شاید خدا به حرمت دستهای به آسمان گشوده ات مرا دریابد.

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت14:20---24 آذر 1391
سلام
راستی این صفحه ی اول وبت رو چجوری گذاشتی؟
کدش چیه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.