اللهم صل علی محمد و آل محمد

ابزار وبلاگ

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

شراب روحانی
شراب روحانی
ساقیا بده جامی زان شراب روحانی تا دمی بیاسایم زین حجاب جسمانی
آنگاه که جرعه ای نوشیدم شنبه 11 آذر 1391برچسب:, حقیر فریاد |

 


حضرت شعیب پیامبراز شدت علاقه و عشق به خداوند آنقدر گریه کرد تا کور شد خداوند متعال دوباره به او بینایی عطا فرمود.بازهم آنقدر گریه کرد تا کور شد. خداوند به او فرمود: یا شعیب چرا اینقدر گریه میکنی ، اگر گریه تو از ترس عذاب جهنم است من جهنم را بر تو حرام میکنم. اگر به خاطر شوق بهشت گریه میکنی من تو را به بهشت بشارت میدهم. شعیب گفت: خداوندا گریه من نه از ترس بهشت و نه بخاطر بهشت است .  من عاشق تو هستم که اگر هزار بار به من بینایی عطا کنی بازهم  آنقدر گریه میکنم تا به لقاء تو برسم . خداوند به او فرمود : یا شعیب  گریه نکن من تو را به همنشینی بشارت میدهم که بهترین خلقم در زمین است و تو با دیدن او به یاد من میافتی.

خداوند به خاطر این عشق حضرت شعیب یکی از پیامبران اولوالعظم خودش به نام  حضرت موسی  را به خدمت او گمارد.



نظرات شما عزیزان:

راهی به سوی سعادت
ساعت19:28---14 آذر 1391
سلام من ادرس وبلاگتون رو لینک کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.